Music: Radiohead - High and Dry

Olin aamulla ihan sekaisin ja paniikissa kun katsoin että heräsin vasta joskus kahden aikaan ja että unirytmini olisi taas ihan hullusti.
Onneksi kelloja siirrettiin taaksepäin, niin ei se unirytmi niin pälli olekaan. o/ Koitan pitää nyt kiinni sellaisesta jotenkin, että en olisi niin väsynyt aamuisin ja koulussa. Huomenna alkaa uusi jakso. Ihan hullu jakso. Agh. En tiedä miten tulen selviämään. Ei ole yhtään sellaista "kivaa päivää". Kaikki ihan tuskaa. :x
Ja nyt ensi viikolla on vaan puolet luokasta koulussa. On varmaan jotenkin oudon tuntuista kun on niin vähän populaa.

Mut on aika jeejee kun kello meni tunnin taaksepäin; tämä päivä piteni tunnilla.

Katsoin äsken Voicelta jonkun jutun missä oli Samuli Putro. Oli aika lame. Ja lyhyt. :/ Mutta hei, siinä oli Samuli! Mutta sitten tuli kanssa Sunrise Avenuen Fairytale gona bad video, ja olin taas astetta iloisempi.

Sinänsä kivaa kun on sunnuntai, niin on vapaata, mutta on myös tosi tylsää. Ja äiti selittää koko ajan että mun pitäisi mennä siivoamaan mun huone. Yyyy. Ei se nyt niin sotkuinen ole. :'D Sitä paitsi siivosin sen just..öö... puoli vuotta sitten?
Heilun vaan jossain gaiassa ja teen palapelejä. Mulla on tosi hauskaa.